DISELIA OLEH NORHAMINAH
Selama 3 hari saya bertungkus-lumus meluangkan masa untuk mengaplikasikan blog ini dengan TEMPLATE  yang baru.

TEMPLATE terbaru untuk blog ini sebenarnya kemungkinan bukan  yang akan digunakan untuk jangka masa lama. Saya mahu cuba lihat dahulu sejauh mana theme ini memberikan kepuasan kepada diri saya atau memberikan impak yang terbaik untuk blog ini dan juga kepada pelawat.

Sebenarnya di internet terlampau banyak theme terutama yang berbayar. Ada yang murah, ada yang sederhana dan ada yang mencecah sehingga puluhan/ratusan USD. Hendak pilih satu yang berkenan di hati pun mengambil masa yang begitu lama sebab boleh dikatakan premium theme yang ada semuanya bagus-bagus.

Namun disebabkan saya tidak mahu meluangkan masa yang terlalu lama, maka saya membuat keputusan untuk menggunakan theme ini dahulu sebagai percubaan. Jika ia memuaskan hati, maka saya akan gunakannya untuk satu jangka masa yang lama.

Alasan saya menukarnya kerana bentuk permalink sebelum ini amat panjang


HALWA TELINGA

SATU SUARA, SATU KOMUNITI, SATU PERSATUAN

HALWA TELINGA


CBOX

Pengikut

IKLAN